AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Paz Nis. 27, 2008 5:28 pm

Dervişin zikri neyse fikride Odur''
dicem bu konu hakkında özet olarak..
Mesleğim İcabı yüzlerce askerle muhattab oluyorum ve anlıyoruz artık hangisi ne gözünden biliyoruz,
Bayanın hasına gelince çok çok iyi anlarım bu konuyuda ki biliyorsunuzda has bi bayan hayatıma renk kattı yakın zamanda..umarım açıklayıcı olmuşumdur ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Paz Nis. 27, 2008 11:25 pm

Mustafa demiş ki:
Dervişin zikri neyse fikride Odur''
dicem bu konu hakkında özet olarak..
Mesleğim İcabı yüzlerce askerle muhattab oluyorum ve anlıyoruz artık hangisi ne gözünden biliyoruz,
Bayanın hasına gelince çok çok iyi anlarım bu konuyuda ki biliyorsunuzda has bi bayan hayatıma renk kattı yakın zamanda..umarım açıklayıcı olmuşumdur ..

zikrimi fikrime karıştırma.. kasdettiğin şeyle alakası yok.. sen sürekli erkeğin hası erkeğin hası dersen biri çıkar sonunda bişey der ki zaten benden başkaları da diicekmiş ki samimiyet eksikliğinden susmuş.. ok demekki o eksiklik biz de de var..

hadi benm içim kötü dielim semra(chatlak)'nın da mı kötü
aa ayıp ettin şimdi mustafaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 28
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Ptsi Nis. 28, 2008 8:11 am

Dervişin zikri neyse fikride Odur hıhı evet aynen odur. anladıkkiiiiiii Bu tür Şakalardan hoşlanmayan bi arkadaşımızmışsın yapmayız bir daha mustafa YAPMAYIZ.(belirtmiştimde zaten şaka olduğunu ama NEYSEEEEE)Dervişin zikri neyse fikride Odur hemiiiiii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Çarş. Nis. 30, 2008 8:08 pm

ben size kötü demedim ki neden böle alındınız anlamıyorum neyse... scratch sağlık olsun ..yanlış anlamışsınız susarım bundan sonra..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 28
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Perş. Mayıs 01, 2008 3:15 pm

Mustafa demiş ki:
ben size kötü demedim ki neden böle alındınız anlamıyorum neyse... scratch sağlık olsun ..yanlış anlamışsınız susarım bundan sonra..




bence de SUS lol! dans yaaa işte:m26:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahretlik
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 29
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Perş. Mayıs 01, 2008 5:14 pm

Mustafa demiş ki:
Dervişin zikri neyse fikride Odur''
dicem bu konu hakkında özet olarak..
Mesleğim İcabı yüzlerce askerle muhattab oluyorum ve anlıyoruz artık hangisi ne gözünden biliyoruz,
Bayanın hasına gelince çok çok iyi anlarım bu konuyuda ki biliyorsunuzda has bi bayan hayatıma renk kattı yakın zamanda..umarım açıklayıcı olmuşumdur ..

Nasıl bir has bayan tanıdığımız biri ki böyle demişsiniz. 6.hissim kuvvetlidir tahmin etsem mi acaba ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Perş. Mayıs 01, 2008 9:27 pm

alkiss doğru tahmin ahretlik !
öyle iyi huylu..öyle iyi niyetli öyle hassas öle hanımefendi bi insanki !
Bi söz var:
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim''diye..ne kadar doğru bi söz..
hepiniz birbirinizi iyi bulmuşsunuz,çok iyi niyetli ve temiz kalpli insanlarsınız,buda birbirinize yansıyor haliyle,birbirinize yansıyıp beni güneş gibi aydınlatan o güzel insandan görebiliyorum bütün ışıklarınızı,hepinize teşekkürler benide bi dost olarak aranıza aldığınız için..
Hayatıma renk katan bazı şeylere vesile oldunuz,saolun varolun askkk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   Cuma Mayıs 02, 2008 8:54 am

Mustafa demiş ki:
alkiss doğru tahmin ahretlik !
öyle iyi huylu..öyle iyi niyetli öyle hassas öle hanımefendi bi insanki !
Bi söz var:
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim''diye..ne kadar doğru bi söz..
hepiniz birbirinizi iyi bulmuşsunuz,çok iyi niyetli ve temiz kalpli insanlarsınız,buda birbirinize yansıyor haliyle,birbirinize yansıyıp beni güneş gibi aydınlatan o güzel insandan görebiliyorum bütün ışıklarınızı,hepinize teşekkürler benide bi dost olarak aranıza aldığınız için..
Hayatıma renk katan bazı şeylere vesile oldunuz,saolun varolun askkk

bu gökkuşağı da kimmiş yahu Question scratch

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Lost'un Sawyer'i Türkiye'ye geliyor!!!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2
 Similar topics
-
» Doktorlar'a Kim Geliyor
» Türkiye Şiirleri
» Saatlerin anlamı
» Jensen Ackles'in yeni yapımı.....
» Türkiye'nin en zengin ilk 100 ailesi

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gazi Osman Pasa :: Genel Bölüm :: Serbest Forum-
Buraya geçin: