AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GüLNuR
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 29
Location : Tokat
İş: : ögrenci
Lakabı : Senarist
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 25/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri   Salı Ekim 02, 2007 8:58 am

AİLE : Erkek arkadaş adayı kesinlikle “ailesi” ile yaşamalıdır.Gel bulaşıkları yıkarsın ya da sana çok güzel yemek yaparım şeklindeki yaklaşımlar son derece “aptalca” bulunmaktadır

ARKADAŞLAR : Nerde akşam orda sabah şeklinde bir koloniyle gezmeyen , birbirlerine karşı küfürsüz ve atıp tutmadan konuşan (ya bu galiba bir tek Adem’de olabilecek bir özellik ya ) bir araya geldiklerinde kızlar ve futboldan başka şeyler konuşabilecek kadar sosyal insanlardan oluşmalı.

HOBİ : Boş zamanında “kanki”sinin yanına playstation oynamaya giden adam mümkünse ordan geri dönmesin.( zaten cümle içinde “kanki” geçiyorsa o adama hiç yaklaşmaz ) .

KIYAFET : Çenesinin 5 santim altında “kemer”i olan bir adam olmamalı. Ömründe beyaz çorap görmemiş olmalı , ince askılı atletten dünyada haberi olmamalı , ekoseli gömlek dolabında asla yer almamalı , altın saat takan kolu anında kopmalı, aksesuar kullanmamalı , parmak arası terlik giymemeli , süet ayakkabısı asla varolmamalı , tişörtlerinde “ i wanna sex you up”ya da “hadi saldırın” şeklinde iğrenç mesajlı baskılar olmamalı , kavuniçi , sarı , pembe hiçbirşeyi bulunmamalı .

GÖRÜNTÜ : Erkek arkadaş adayının görünüşü çok önemli arkadaşlar.Yani o “ ayy gönlü güzel olsun” geyiklerini bana hiç ama hiç yapmayın.”Gönül dediğin olayın tatmini, zaten 3 gün sonra bitecekse ,bare 3 ay gözümün tatmini devam etsin” felsefesi en sağlamıdır.Sakın bana “ayy tip hiç önemli değil , sadece konuşabilmek isterim onunla “ demeyin asla yemem.Düşünseneze çok yakışıklı bir çocuk tökezlense “ ayyy çok şeker yaa” deriz ama acayip tipsiz bir adam tepetaklak olsa önümüzde “ ayy ne salak şeyy” deriz.Evet deriz deriz , hiç inkar etmeyin bana hadiiiii.

zat-ı muheterem esmer olmalı , ya da koyu kumral .Acayip anlamlı bakan biri olmalı .(

Gözlerinin altından itibaren sakalı çıkmamalı , burnunda kara noktalar olmamalı,kulak ve burun kılları yuvalarında kalmalı , dişleri bembeyaz olmalı , az tüylü bir adam olmalı.Ayrıca bu bahsettiğim “az tüy” kafasında olmamalı , eğer ki saçı dökülüyorsa , bir perçemini uzatıp tepede 544 tur attırmamalı , direk kazıtmalı.Özellikle elleri çok düzgün olmalı.Güzel omuzları olmalı ve vücudu ters huni şeklinde asla olmamalı.Ve asla parfümsüz ve traşsız dışarı çıkmamalı

KARAKTER: Ahhh en önemli madde.Sürekli zeka yarışında davranma meraklısı “financial times”ı ters de okuyabilirimcilerden olmasın.Her yeniliği “geyik bu yaa” şeklide aslında “acaba uyum sağlayabilir miyim” korkularıyla karşılamamalı , durup izlemeyi başarabilmeli.Ailesine karşı tek kötü laf etmemeli ama bir süt oğlan da olmamalı , çok ama çok komik olmalı ( ama cıvık değil ) Bir ortama girdiğinde herkes ona saygı ve hayranlık duymalı , bakkalına bile iyi davrananmalı , sonradan görme olmamalı , cimri olmamalı ama savurmak yerine paylaşmayı seçmeli.

Sözünün eri olmalı , sadece birini bağlamak için sürekli presentasyonlar yapmak yerine özünün print out’u ile gezmeli , üç gün sonra yutamayacağı büyük lokmaları ağzına hiç götürmemeli ve asla korkak olmamalı

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 28
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri   Salı Ekim 02, 2007 9:31 am

çok şey istiyo gibi bu kızlar ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri   Salı Ekim 02, 2007 10:39 pm

ben o kızlardan değilim Very Happy Rolling Eyes

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Yeni Nesil Kızlarımızın Kriterleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Yeni IP Adresi Buyrun
» Jensen Ackles'in yeni yapımı.....
» Yeni Akademya org
» peLiNiN yeNi saC modeLi nasıL?
» İşte Tokio Hotel hayranlarına bir röportaj...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gazi Osman Pasa :: Hanımefendilerin Mekanı :: Bayanların Dünyası-
Buraya geçin: