AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 bakmaya Doyamayacaksınız... +16

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 13, 2008 11:32 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 13, 2008 12:11 pm

hı hı çok güzeller bakmaya doyamadık

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 13, 2008 12:35 pm

iğrenççç bide bakmaya doyamayacaksınız yazmışş böööö
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 13, 2008 4:12 pm

zaten siz bakın die başlığı bilerek öle yazdım Very Happy:D:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 13, 2008 4:50 pm

çok güzel photoshop kullanmışlar gecen bende böle yapmak istedim ama olmadı. bazıları çok fazla iğrençti.paylaştığın için tşk ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Paz Şub. 17, 2008 11:33 am

Bence Photoshopu Daha Guzel Şeyler Elde Etmek İçin Kullanmalıyız,Böle Fotolar Psikoloji Bakımından Hiçte Hoş Değil,Çirkinleştirmek Kolaydır..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Çarş. Şub. 20, 2008 12:38 pm

dediğin gibi gerçekten çirkinleştirmek kolaysa..... öyleyse ben kolayı beceremiorum çünkü güzel şeyleri hemen yapabiliorum ama böyle çirkinleştirmeyi yapamıorum yaaaa...

ve kenan sana katılmıorum bence bir insan işini en iyi yapabilmek için her ayrıntısını bilmeli.. yeri geldiğinde bozup yapmalı.. e buda ona benzio Photoshopta resimleri güzelleştirebildiğimiz gibi çirkinleştirebilmeliyizde.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: bakmaya Doyamayacaksınız... +16   Perş. Şub. 21, 2008 10:23 am

KenanizM demiş ki:
Bence Photoshopu Daha Guzel Şeyler Elde Etmek İçin Kullanmalıyız,Böle Fotolar Psikoloji Bakımından Hiçte Hoş Değil,Çirkinleştirmek Kolaydır..

katılmıyorum güzeli yapmak kolay sen gel kötüyü yap herkes beğensin işte o zor,mühim olanda zoru başarmak ama derbeder bu konuda çalışmalı ve ben inanıyorum ki iyi şeyler yapar hem fotograf işini gönülden isteyen biri zaten

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
bakmaya Doyamayacaksınız... +16
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gazi Osman Pasa :: Korku Tüneli :: Korku-
Buraya geçin: