AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Sizce üstteki AŞIK mı?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 9:18 am

siyah.inci aşıkmış ama belli etmezmiş.
vurulmuş ama hissettirmezmiş.
kalbini kaptırmış deli sevdaya ama oda bunu bilmezmiş...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 9:48 am

DeRBeDeR demiş ki:
siyah.inci aşıkmış ama belli etmezmiş.
vurulmuş ama hissettirmezmiş.
kalbini kaptırmış deli sevdaya ama oda bunu bilmezmiş...

bir gün gerçek aşkı bulup onu sonsuza kadar yaşamak isterim bunlar güzel temenniler sağolasın arkadaşım ama şuan yok öyle bişey sen aşıksın asıl sen hacere aşıksın yada seviyorsun diyelim.

özlem de aşık selocan a Very Happy Wink

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 9:56 am

derberde ben aşık felan değilim ya tamam aşığım diyelimde kime onu bi de bakem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 11:08 am

çatlak herşeyi benden bekleme onu da sen söle canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 12:28 pm

iyide aşık olsam sölerim demi aşık felan değilim ben yaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 2:00 pm

aşıksın sen aşıksın arkadaş!!!

emin aşııııkkkk!!!!!!!! (hacer'e)

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 2:24 pm

iyi ki hacer burda değil ve görmüyor.
bak inci o aşık olsa da ben olmam...
aşkı ben yıllar oldu gömdüm kara toprağa.
göz yaşlarımı bıraktım yağmurlara.
ben ve o (hacer) birbirimizi çok seviyoruz ama aşık değiliz.
o çok güzel belki de dünyalar güzeli benim için ama..
biz sadece sevgiyi dostluğu paylaşıyoruz...


ve sen bu sabah gördüm ki aşık olmuşsun... Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ahretlik
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 29
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 5:04 pm

Üstekinin asık oldugu kesin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Perş. Kas. 15, 2007 5:08 pm

ya sen beni boşver sen yanmışsın hacerin aşkından

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
GüLNuR
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 29
Location : Tokat
İş: : ögrenci
Lakabı : Senarist
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 25/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 1:22 am

siyah.inci kesin aşık askkk

(aşıgım hemi ama kime bende bilmiyorum öyle mi sorucam ben sana şaka bi yana yok öyle bişey derbeder kimden duydun bilmiyorum ama yalnış duymuşsun kalbimi kapatalı çok oldu)

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 9:28 am

Very Happy:D:D:D:D:D:D:D siyah.inci

gülnur aşıktı bir zamanlar ama şimdi değil.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 11:49 am

ben aşık filan değilim...

derbeder aşık

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 3:32 pm

Derbeder Aşık..O Aşık Bu Aşık ...Arkadaşlar Yeter , Aşıksanız İçinizde Kalsın,Sevin..Yani Oyuncak Etmeyelim Bu Asil Duyguyu,Sevebiliyorsak Ne Mutlu Sevemeyenler Taş Kalpliler Utansın..Sevgi Bizim Ağzımızda Sakız Değil, Gönlümüzde Açan Çiçektir..Unutmayalım,
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 4:10 pm

vav ben aşık değilim ama.. Very Happy
sen aşıksın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
GüLNuR
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 29
Location : Tokat
İş: : ögrenci
Lakabı : Senarist
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 25/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Cuma Kas. 16, 2007 9:33 pm

KenanizM demiş ki:
Derbeder Aşık..O Aşık Bu Aşık ...Arkadaşlar Yeter , Aşıksanız İçinizde Kalsın,Sevin..Yani Oyuncak Etmeyelim Bu Asil Duyguyu,Sevebiliyorsak Ne Mutlu Sevemeyenler Taş Kalpliler Utansın..Sevgi Bizim Ağzımızda Sakız Değil, Gönlümüzde Açan Çiçektir..Unutmayalım,

bu kadar ciddi bi tepkiye gerek yok kenan burası oyunlar başlıgı buda öylesine bi oyun mesaj yazıcaksan oyun kuralları içinde yaz lütfen

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   C.tesi Kas. 17, 2007 8:35 am

Rahatsızlık Verdiysem Kusura Bakmayın,Zaten Günümüz Aşıklarına Karşıt Bir Düşünce Yapım Var Yani Bazı Duygular Özeldir,Dile Alınırken Bile En Asil Şekilde Sıradan Olmadan Nasıl İfade Ederim Diye Düşünürken ...Neyse..Hayat Zaten Bi Oyun Tekrar Üzgünüm..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 10:04 am

üsteki aşık değil...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 10:12 am

KenanizM demiş ki:
Rahatsızlık Verdiysem Kusura Bakmayın,Zaten Günümüz Aşıklarına Karşıt Bir Düşünce Yapım Var Yani Bazı Duygular Özeldir,Dile Alınırken Bile En Asil Şekilde Sıradan Olmadan Nasıl İfade Ederim Diye Düşünürken ...Neyse..Hayat Zaten Bi Oyun Tekrar Üzgünüm..

KENAN bu aralar sen kendinde değilsin...

kenan ı bilmem ama emin aşık...

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DeRBeDeR
Gag


Erkek
Mesaj Sayısı : 231
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 10:24 am

alla alla ne dim sana yaw...

aşık değilsin sevdalısın sen..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 10:34 am

evet öyleyim ohhh be

alttaki aşık

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 10:39 am

Aşk dediğin anlamsız kalır..bambaşka bişe yaaa..ama seviyorum..böle kıpır kıpır oluyo içim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Ptsi Kas. 19, 2007 8:49 pm

KenanizM demiş ki:
Aşk dediğin anlamsız kalır..bambaşka bişe yaaa..ama seviyorum..böle kıpır kıpır oluyo içim..
bu bence aşık....

alttakide aşık... Smile Wink

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
GüLNuR
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 29
Location : Tokat
İş: : ögrenci
Lakabı : Senarist
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 25/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   Salı Kas. 20, 2007 12:57 am

yanlış cnm değilim

ama benim üstümdeki yüzde 90 aşık

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sizce üstteki AŞIK mı?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sizce üstteki AŞIK mı?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gazi Osman Pasa :: Eğlence :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: