AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 GOP kampüsü

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GüLNuR
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 29
Location : Tokat
İş: : ögrenci
Lakabı : Senarist
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 25/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: GOP kampüsü   Paz Eyl. 30, 2007 1:05 am


_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Ekim 02, 2007 10:45 am

vitrin süslü gözüküyo ama icraat yok bu kampüste (BENCE)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Çarş. Ekim 03, 2007 11:55 am

bence okul çok uzun yıllar sonra gelişebilir.........bizim ömrümüz görmeye yetmez

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Cuma Ekim 05, 2007 12:24 am

öyle demeyin yaa.. güzel görünüor...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Çarş. Ekim 10, 2007 11:25 am

Yıl 2003 - 2007 Değişmedi Değişmez Arkadaşlar..Ben Umudumu Kestim..Ama Şuda Bi Gerçekki,Ortamı Ortam YapaN yine Bizleriz..isterse İki Katlı Bi Bina Olsun,Biz İstedikten Sonra Gökedelen Gibi Görürüz,Önemli Olan Bakış açısı..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Çarş. Ekim 10, 2007 2:07 pm

çok haklısın arkadaşım doğru söylüyorsun bakmak ve görmek farklı şeyler Smile Wink

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Cuma Ekim 12, 2007 12:23 am

eett Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Ptsi Kas. 05, 2007 8:19 pm

Arkadaşlar Bizim Zamanımızda Bi Camii İnşaatı Vardı,Yıllardır Yapılmayan Ve Bizden Öncekilerde Uzun Zamandır Yapılmadığını Söylerler..Akıbeti Nedir..Bittimi ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 8:44 am

ooooo cami bitti sosyal aktiviteler olarak kuran kursu bile var

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa
Gag
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 237
Location : Tokat
İş: : Ordu Mensubu
Lakabı : Musty
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Ülkem :
Kayıt tarihi : 10/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 10:39 am

Ağlamak İstiyorum Ya..Bunlarıda Mı Duyacaktım Ne Güzel Gurur Duydum,Çok Güzel Çok..Gelişme Var Yani Kampüste Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 1:20 pm

benim iyi niyetli güzel arkadaşım tabiki şaka yaptım

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 3:28 pm

ya bende acaba ben mi bilmiyorum diye kendimden şüphelenmiştim delinin arkadaşı deliiii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 4:05 pm

yani size ne diyim hemi ne diyim Allah akıl fikir versin bale kursu açılması gerekirken öyle şeylere ne gerek var gençlerimiz bale yapsın

ay şimdi siz bunuda yersiniz şaka şaka

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
[ChatlaK]
Sitenin ÇatLağı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 794
Yaş : 29
Location : yErİn dİbİ
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 4:07 pm

sende rukiye tabi biliyordum bende şaka yaptım sence ben bu okulda ki şeyleri kaçırırmıyım?????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_OsLeM_
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 425
Yaş : 29
İş: : ßiraz Ondan, ßiraz ßundan.. Falan Filan...
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 26/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 4:15 pm

öldüm gülmektennn...

ne keklermişsiniz arkadaşlar kusura bakmayın ama üniversite de caminin ne işi olur... daha dorusu camiye üni. de iş verirler mi sizce..


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.gopforum.okuyoruz.biz
Rukiye
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 787
Yaş : 28
İş: : Bilgisayar Teknikeri
Lakabı : Filozof
Tuttuğunuz Takım? :
Ruh Halin? :
Kayıt tarihi : 30/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)
MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Salı Kas. 06, 2007 4:18 pm

işte özlemcim bunlara inanan inanmak isteyen temiz kalpli güzel insanlar hala var.

_________________
Aşk yarım
Ben yarım
Her şey yarım
Dışarıda sensiz bir pazartesi
Yeniden başlamak lazım
Hatırlamamak en iyisi!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
vuslatsızsevda

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 27/09/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Cuma Kas. 16, 2007 7:01 pm

ARKADAŞLAR EGER GÜZEL DÜŞÜNÜRSEK GÜZEL GÖRÜRÜZ.ENCE OKULUMUZ GÜZEL...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AyNuR

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 04/10/07

Kişi sayfası
Başarı Puanı:
0/0  (0/0)
Seviye:
0/0  (0/0)
Güçlülük:
0/0  (0/0)

MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   Paz Ara. 30, 2007 10:00 pm

Bence de güzel ya.Gerçekten ortamı değiştiren bizleriz.İnsanoğlu girdiği yeri ya batırıyo ya güzelleştiriyo..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: GOP kampüsü   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
GOP kampüsü
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Gazi Osman Pasa :: Eğitim :: Üniversiteler&Kampüsler-
Buraya geçin: